Bookmark and Share     Sitemap
Brovst Antenneforening

PRESSEMEDDELELSE

Brovst Antenneforenings medlemmer får i uge 47 adgang til 3 nye kanaler i Fuldpakken; Disney Junior som primært er for de 2-7 årige, TLC fra Discovery - kvinde-/underholdningskanal og TNT7 fra Turner Broadcast, som er en underholdningskanal. De 2 sidstnævnte kanaler kommer også i en HD-version.

Fremover vil  SVT2 og ARD også blive sendt i en HD-version.

24 Nordjyske flyttes fra Fuldpakken til Grundpakken, hvor kanalen tidligere er blevet distribueret både analogt og digitalt, men fremover vil den kun blive distribueret digitalt.

Samtidig udgår TV2 Film (31/12) og TV5 Monde, mens SVT1, ZDF og YouSee´s ekstrakanal kun vil blive distribueret digitalt.

Tv2 Nabokanalen i Grundpakken erstattes d. 11. januar med Tv2Nord, som bliver en selvstændig 24 timers kanal.

Når Tv2 d. 11. januar 2012 bliver betalingskanal vil kanalen blive placeret i Grundpakken – både i en analog og digital version. På samme tidspunkt vil TV2 blive leveret i en HD-version.

Ny kanaloversigt forventes at være tilgængelig i uge 46.

På radiosiden får vores medlemmer adgang til 8 af DR´s digitale DAB radiokanaler via en almindelige radio. Nye kanaler er desuden Pop FM og Radio 24syv.

********************************************************************************************************
Brovst d. 18. oktober 2011

PRESSEMEDDELELSE

BROVST ANTENNEFORENINGS GENERALFORSAMLING 2011

Brovst Antenneforening afholdte d. 23. marts sin ordinære generalforsamling i Brovst Sports- & Kulturcenter.

Generalforsamlingen havde deltagelse af 31 stemmeberettigede medlemmer.

Ole Søndergaard-Larsen blev valgt til dirigent.

Beretning/regnskab:

Formandens beretning og foreningens regnskab blev enstemmigt godkendt.

Forslag:

Der var ingen forslag til behandling.

Budget:

Bestyrelsen forslag til budget blev vedtaget.

Valg til bestyrelsen:

På valg var Jan Jensen, Erik Honorè og Mads Fisker Thorsen, der alle blev genvalgt. Ligeledes var der genvalg til suppleanten Thomas Jensen.

Revisor:

Revision Team Nord valgt som revisor. Som suppleant blev HS Revision valgt.

Umiddelbart efter generalforsamlingen konstituerede bestyrelsen på følgende vis: formand Jan Jensen, næstformand Erik Honoré, kasserer Mads Fisker Thorsen, teknisk ansvarlig Leif Christensen og sekretær Leo Davidsen.

Brovst d. 28. marts 2011

For yderligere information kontaktes Brovst Antenneforening v/ formand Jan Jensen, Ahornvej 18, Brovst – tlf. 98 23 31 84 eller mail: kontakt@brovstantenneforening.dk.